Портрет посткарантинного споживача

Share Button

Пандемія COVID-19 по всьому світу змінила модель «середньостатистичного» споживача товарів та послуг.

Отож, якщо ви вважаєте, що культ нестримного споживання – погано, то наразі звички та уподобання людей стрімко змінюються. І хоча наведені нижче дані стосуються найперше зарубіжного споживача, можливо, українським виробникам товарів і послуг не завадить взяти це «на олівець».

Сьогодні споживач

  • більше знає про фінансові труднощі;
  • менш охоче приймає рішення про покупку;
  • краще знається на цифрових технологіях;
  • готовий дотримуватися економної поведінки навіть, якщо загроза коронавірусної інфекції зійде нанівець.

Одночасно зросла довіра споживача до онлайн-покупок і усіх форм безконтактних платежів.

Все це ґрунтується на даних звіту KPMG International «Споживачі і нова реальність», проведеному серед громадян Австралії, Бразилії, Канади, Китаю, Німеччини, Італії, Великобританії, США і т.д. – загалом в 12 країнах.

Коментарі