Затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій
Повідомляємо, що Державна фіскальна служба України наказом від 16.06.2016 №535 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), який розміщено за посиланням :http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/68644.html
Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації (розділ І), а також первинна реєстрація яких заборонена (розділ ІІ), у кількості 141 модель.
При цьому втратив чинність Наказ ДФС України від 01.04.2016 №271.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:
1) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;
2) проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;
3) зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;
4) застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;
5) видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;
6) здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;
7) забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;
8) проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
9) забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.
До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого Наказом ДФС від 16.06.2016 № 535, включено модель реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 (позиція 71 Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій). Зазначений реєстратор розрахункових операцій являється спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Джерело:0312.ua