Затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Share Button

Повідомляємо, що Державна фіскальна служба України наказом від 16.06.2016 №535 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), який розміщено за посиланням :http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/68644.html

Державний реєстр містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації (розділ  І), а також первинна реєстрація яких заборонена (розділ ІІ), у кількості 141 модель.

При цьому втратив чинність Наказ ДФС України від 01.04.2016 №271.

Звертаємо увагу, що відповідно до статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» уповноважені банки, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють ці операції на підставі агентських угод з уповноваженими банками, зобов’язані:

1)  проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;

2)  проводити операції з купівлі-продажу іноземної валюти через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів, що підтверджують виконання цих операцій;

3)  зберігати протягом робочої зміни другий примірник розрахункового документа, що підтверджує здійснення операції;

4)  застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

5)  видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа на повну суму операції;

6)  здійснювати операції з купівлі-продажу іноземної валюти тільки за рахунок коштів банку;

7)  забезпечувати відповідність готівкових коштів та іноземної валюти на місці проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти даним фіскального звіту;

8)  проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування реєстратора розрахункових операцій, ремонтувати реєстратори розрахункових операцій через центри сервісного обслуговування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

9)  забезпечувати цілісність пломб реєстраторів розрахункових операцій, а також незмінність програмно-технічних засобів, що реалізують фіскальні функції.

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого Наказом ДФС від 16.06.2016 № 535, включено модель реєстратора розрахункових операцій КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1 (позиція 71 Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій). Зазначений реєстратор розрахункових операцій являється спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

Джерело:0312.ua

 

Коментарі