Встановлені нові вимоги щодо порядку реєстрації та застосування РРО та КОРО
26.07.16 р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», який зареєстровано у Мін’юсті України 05.07.2016 р. за № 918/29048 (далі – Наказ №547).
Наказом № 547 затверджено:
– Порядок реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
– Порядок реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
– Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
– Порядок опломбування реєстраторів розрахункових операцій.
Установлено, що вимоги до форми і змісту книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у частині відображення інших податків (зборів), крім ПДВ, не поширюються на здійснення у них записів про рух готівки та про суми розрахунків на підставі розрахункових документів, що друкуються РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру РРО, до набрання чинності цим наказом.
До створення реєстру центрів сервісного обслуговування суб’єкт господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) РРО разом із копією договору суб’єкта господарювання з центром сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт такого РРО подає до контролюючого органу також копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.
Джерело: dr.ck.ua