Київський метрополітен повністю скасує оплату жетонами
“Електронним квитком користується вже понад 60% пасажирів. Жетон себе зжив, а наша кінцева мета – повна автоматизація станцій, як це працює в усьому світі. Використання жетонів збільшує собівартість проїзду, адже має працювати штат касирів, треба вести облік, проводити інкасацію, завантажувати бункери”, – сказав голова підприємства.
Брагинський зазначив, що в подальшому пасажири зможуть поповнювати картку метро банківською карткою.
“Ми відкрили 4 центри обслуговування пасажирів, реалізували електронний квиток і проїзний, запустили технологію PayPass як альтернативу жетону. Наступний етап – можливість поповнення метрокарти банківською картою через звичайні вулічні термінали поповнення рахунку. Терміни поки назвати складно, оскільки вони залежать не лише від нас, але й від банківського сектора”, – додав очільник КП “Київський метрополітен”.
http://espreso.tv.