Як врегулювати питання вантажних перевезень автодорогами та запровадити європейські норми у цій сфері

Відповідь на це питання шукали учасники робочої наради, яка відбулася 4 лютого у  Федерації роботодавців України Участь у заході взяли керівники промислових, сільськогосподарських і транспортних підприємств, а також  представники Мінінфраструктури та Укртрансінспекції.

Під час зустрічі  експерти обговорили проблеми застосування постанови КМУ № 869 від 21 жовтня 2015 року “Про внесення змін до п. 22.5 Правил дорожнього руху”. Постановою заборонено рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування та місцевого значення. Дія постанови поширюється практично на всі промислові, сільськогосподарські, транспортні підприємства в країні, які експлуатують вантажні автомобілі. Більшість транспортних засобів завдяки прийнятим змінам, заздалегідь “приречені” бути порушниками Правил дорожнього руху. Представники бізнесу під час заходу висловлювали думку, що постанова не вирішує ключової проблеми – збереження та розвиток доріг місцевого значення, створюючи натомість корупційні ризики для бізнесу, погіршуючи одночасно підприємницький клімат.

Коментарі
kazmetal l.com