40% українських компаній планують підкорювати ринки ЄС

Майже 40% українських компаній вважають європейський ринок головним напрямком для розширення свого торгового партнерства.

Про це свідчать результати опитування, проведеного міжнародним центром інтернет-торгівлі Allbiz.

За даними опитування, більше третини опитаних українських підприємців вже можуть поділитися своїм досвідом – вони успішно вийшли на зарубіжні ринки. У той же час 65% учасників опитування поки не можуть похвалитись таким же результатом.

Серед тих компаній, які вже експортували свою продукцію в 2015 році і раніше, третина відзначила зростання кількості заявок, ще третина заявила про його зниження, інші констатували відсутність яких-небудь змін.

Крім того, 64% опитаних бізнесменів констатували, що в минулому році вони з різною частотою отримували замовлення з-за кордону. Такі цифри говорять про те, що попит є і обсяги експорту українських товарів мають усі шанси вирости.

Європейська правда

Коментарі
kazmetal l.com