Як зберігати електронні податкові накладні?
ДФС коментує порядок зберігання електронних податкових накладних і розрахунків коригування для їх надання контролюючим органам при перевірці.
Суб’єкти електронного документообігу повинні зберігати електронні документи на електронних носіях інформації у формі, що дозволяє перевірити їх цілісність. Це стосується і податкових накладних і розрахунків коригування, складених в електронній формі.
При цьому оригіналом електронного документу вважається електронний екземпляр з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису.
Під час проведення перевірки платники ПДВ зобов’язані надати контролерам доступ до таких електронних носіїв інформації, а у випадках, визначених законом, також надати копії податкових накладних і розрахунків коригування до податкових накладних, завірені в порядку, встановленому законодавством.