Який бізнес найпопулярніший в Україні

Відкритя бізнесу на їжі не потребує капітальних вкладень, тому українці намагаються починати саме з такого виду діяльності. Про це  розповів бізнес-консультант Андрій Степановський.

“За останній рік українці відкрили 5 тисяч бізнесів на їжі. Але це не означає, що всі вони працюють. Деякі тримаються 2-3 місяці, – пояснює експерт. – Українці нетерплячі і якщо запускають пекарню чи ресторанчик, то за місяць хочуть, аби внески повернулися”.

Останні кілька років українці експериментують з екзотичними вареннями, соусами. Випускають нові страви.

“Новинки цікаві самому виробникові, тому він упевнений, що ними зацікавляться інші. Ще одна причина — такого немає ніде, тому це куплять. Це не завжди працює. У Харкові бізнесмен почав продавати черепашачі яйця. Привіз їх з-за кордону. Бізнес проіснував рік. Доки всі в його районі не купили по банці тих яєць та не спробували по разу. Потім їх їли теща і собака”, – додав експерт.

Бізнес на харчах може окупитися за місяць-два.

“Усе залежить від кількості вкладених грошей та розміру виробництва. Випічка окупиться швидше, – пояснює експерт. – Консервація, гарячі обіди, кафе будуть окуповуватися довше. Велике значення в цьому бізнесі має реклама. Продукцію треба рекламувати скрізь. Найцікавіше, що чоловіки швидше купують нові продукти з екзотичними смаками, ніж жінки”.

Джерело: Gazeta.ua

Коментарі
kazmetal l.com