У ДФС планують до кінця року всі адмінпослуги надавати через «Електронний кабінет»

Share Button

За словами в. о. Голови ДФС Мирослава Продана, фіскальна служба планує до кінця року додати до “Електронного кабінету платника” весь спектр адміністративних послуг, які є в ДФС

Кроки фіскальної служби у напрямі покращення інвестиційного клімату в Україні, полегшення підприємницької діяльності, розвитку бізнесу та нові сервіси стали основними темами обговорення під час зустрічі Мирослава Продана з представниками Європейської Бізнес Асоціації, яка відбулася 13 червня 2017 року.

Учасники зустрічі перш за все звернули увагу на оперативність отримання відшкодування ПДВ завдяки запровадженим з 1 квітня поточного року змінам.

«З березня ми не маємо жодних проблем з відшкодуванням податку на додану вартість. 95% ПДВ відшкодовується за результатами камеральних перевірок. Це той позитивний результат, на який ми очікували», – підкреслив Мирослав Продан.

Він, зокрема, відзначив, що на сьогодні фахівці ДФС працюють над поверненням заборгованості з ПДВ за попередні періоди. Очільник ДФС також розповів, що з 1 липня повноцінно запрацює система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка дозволить вирішити питання з так званим «пересортом».

У планах фіскальної служби і вирішення питання щодо повернення переплат з податку на прибуток.

«Сьогодні ми працюємо над розробкою механізму повернення переплат з податку на прибуток. Можливо, буде виділений ресурс на разове повернення цих коштів. Тим більше, що наразі є джерела фінансування, за рахунок яких це можна зробити. Головне для нас – що сума переплат не зростає, а зменшується», – підкреслив Мирослав Продан.

Однією із важливих останніх новацій ДФС, яка є досить корисною для роботи бізнесу, стало впровадження в Електронному кабінеті платника послуги з отримання довідки про відсутність заборгованості, яка необхідна підприємствам для участі у тендерах.

«Ми розробляємо програмний продукт, який автоматично спрямовуватиме довідку про відсутність заборгованості в он-лайн систему публічних закупівель proZorro, що буде досить зручно для суб’єктів господарювання», – розповів очільник ДФС.

Загалом, за словами Мирослава Продана, фіскальна служба планує до кінця року додати до Електронного кабінету платника весь спектр адміністративних послуг, які є в ДФС. Суб’єкт господарювання матиме можливість без особистого звернення до податкового органу отримати усі необхідні йому довідки.

«Це досить амбітні плани. Коли вони будуть реалізовані, ми якісно змінимо відносини з платниками податків та уникнемо приводів до зловживання з боку працівників фіскальної служби», – наголосив Мирослав Продан.

Зацікавленість з боку представників бізнесу викликали зміни, які очікуються на українських митницях.

Як розповів в. о. Голови ДФС, завдяки отриманому фінансовому ресурсу, відрахуванню 10% від перевиконання планових показників з митних надходжень, вже визначено ключові пункти пропуску, які першими матимуть змогу покращити свою інфраструктуру та придбати необхідні технічні засоби для здійснення митного контролю.

«Отримані кошти ми плануємо витратити на придбання стаціонарних скануючих пристроїв, вагових комплексів, системи фото- та відеофіксації з можливістю зчитування номерних знаків та GPS-замків», – зазначив очільник ДФС.

Учасники зустрічі також обговорили питання щодо митного оформлення автомобілів при ввезенні на митну територію України, функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно», Перспективи прийняття порядку ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв’язку контролюючим органам тощо.

Джерело: https://news.dtkt.ua

Коментарі