Перші результати роботи над реформою міністерств

Share Button

Відбулась чергова зустріч робочих груп, що здійснюють функціональне обстеження десяти пілотних міністерств. ​На ній були представлені перші напрацювання: перелік генеральних директоратів, що пропонується створити в пілотних міністерствах, їх місії та сфери політик.

“Наша ініціатива щодо реформування міністерств починає давати перші результати. Сьогодні ми побачили, хоч і приблизно, майбутню структуру генеральних директоратів, що здійснюватимуть аналіз політик. Уже у вересні ми хочемо запустити процес набору на посади в новосформованих генеральних директоратах держслужбовців нової якості”, – наголосив Міністр Кабінету Міністрів Олександр Саєнко.

Напрацювання робочих груп отримало позитивну оцінку зі сторони представників ЄС та громадських експертів. Утім, вони висловили деякі побажання, що будуть враховані робочими групами.

“Треба чітко розуміти, яку послугу надає суспільству та чи інші структура. Наприклад, моніторинг діяльності інших міністерств – це не послуга суспільству, це внутрішня функція. Кінцевим результатом політики має бути щось, що отримають безпосередньо громадяни чи держава в цілому. І якщо ми під цим кутом зору подивимось, то побачимо, що дещо треба змінити”, – зазначив голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко.

“Дуже вдячний робочим групам, що включились в процес, а також громадським експертам та європейським партнерам за цінну підтримку, конструктивну критику та поради!”, – додав Олександр Саєнко.

​Нагадаємо, 26 квітня Уряд схвалив Концепцію реформування міністерств, що передбачає два етапи: реформування десяти пілотних міністерств та поширення набутого досвіду на інші міністерства. Нещодавно були створені робочі групи для функціонального обстеження міністерств, до яких увійшли держслужбовці, українські та міжнародні експерти. За результатами їх роботи в міністерствах буде створено генеральні директорати, що займатимуться аналізом політик. Восени в них планується набір близько 1000 службовців нової якості.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua

 

Коментарі