У ДФС вирішують питання подальшої співпраці з представниками аудиторської сфери, громадськості та ЄБРР

Share Button

Своє бачення подальшого розвитку податкової та митної систем в Україні висловили сьогодні, 19 жовтня, представники аудиторських компаній, інститутів громадянського суспільства – членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності, Європейського банку реконструкції та розвитку, Громадської ради ДФС та профільних асоціацій під час зустрічі з в.о. Голови ДФС Мирославом Проданом.

Чергова секторальна зустріч бізнесу та представників фіскальної служби була присвячена питанням ведення діяльності аудиторських компаній в Україні та проблематиці членів профільних асоціацій.

Учасники зустрічі звертали увагу на покращення ведення бізнесу за рахунок позитивних новацій, впроваджених фіскальною службою. Так, представники бізнесу відзначили, що з початком впровадження електронного реєстру відшкодування ПДВ практично зникли проблеми з оперативним поверненням бюджетних коштів.

«95-96% заявок на відшкодування ПДВ ми повертаємо протягом 30 календарних днів за результатами камеральних перевірок. Крім того, завдяки системі моніторингу ризиків та блокуванню податкових накладних бюджет щомісяця отримує додатково 4-4,5 млрд грн. Більше того, у вересні ми отримали рекордну суму нарахування податку на додану вартість у розмірі 15,5 млрд грн.», – зазначив Мирослав Продан.

Ще одним позитивом у роботі служби є функціонування Електронного кабінету платника, який водночас потребує доопрацювання. За словами Мирослава Продана, на сьогодні розширення функціоналу цього сервісу є першочерговим завданням для фіскальної служби. Так, фахівці ДФС проводять зустрічі з представниками бізнесу, під час яких з’ясовують потреби у нових сервісах та за можливості додають їх в кабінет. На сьогодні 80% адміністративних послу, які надаються ДФС, платники мають змогу отримати через Електронний кабінет.

Окреме обговорення викликало питання електронізації роботи митниці. Так, зверталася увага на необхідності більш широкого застосування автоматизованої системи «Єдине вікно», яке діє на митницях. При цьому наголошувалося, що стримуючим фактором такого впровадження є робота суміжних служб, які через застаріле законодавство, не готові до роботи в нових умовах.

Цікавило представників бізнесу і питання уповноваженого економічного оператора, впровадження якого вже давно очікують. За словами платників, ДФС та бізнес мають об’єднати свої зусилля для досягнення позитивного рішення у цьому питанні.

«Державна фіскальна служба відкрита до конструктиву і готова брати участь у всіх процесах, спрямованих на покращення ведення бізнесу в нашій країні та адміністрування і сплати податків», – підкреслив Мирослав Продан.

Учасники зустрічі також розглянули питання функціонування системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних, проведення перевірок платників, розгляд скарг, реформування податкової та митної систем тощо.

Коментарі