Мирослав Продан: 95% надходжень до бюджету – самостійно задекларовані і сплачені платниками суми
Впровадження електронних сервісів, надання якісних консультативних послуг та відкритий формат взаємодії з платниками податків – кроки, які допоможуть змінити в суспільстві негативне ставлення до фіскальної служби. Про це розповів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час прямого ефіру у студії радіо «Ера».
«Я глибоко переконаний, що уникнення прямого контакту між посадовою особою ДФС і безпосередньо платником податків фактично унеможливлює будь-яку корупційну складову. Більше того, чим більше послуг ми переведемо в електронний формат, тим менше буде таких можливостей унаших співробітників. Я знаю, в який спосіб зробити ще декілька електронних сервісів для того, щоб той негатив і той образ Державної фіскальної служби, який історично склався, абсолютно зламати», – наголосив Мирослав Продан.
Він, зокрема, зазначив, що прикладом у цьому є досвід інших країн, що демонструють у своїй роботі найвищі передові технології.
Крім того, Мирослав Продан повідомив, що ДФС сьогодні вперше з 2009 року отримала фінансування для розвитку матеріальної бази служби, зокрема ІТ-складової, шляхом зміцнення серверного обладнання, підключення та удосконалення програмних продуктів фіскальної служби.
Серед інших напрямів очільник ДФС також назвав покращення якості обслуговування платників під час отримання ними консультативних послуг. Так, наразі здійснюються необхідні заходи для забезпечення працівників контакт-центру ДФС всіма технічними засобами, необхідними для оперативного інформування платників податків, надання їм всіх консультативних послуг.
За його словами, сьогодні при ДФС діє відповідний проект, за яким достатньо відома міжнародна компанія McKinsey&Company проводила діагностику та надавала пропозиції з удосконалення процесів щодо адміністрування, обслуговування, ІТ-складових, погашення податкового боргу, відбору до контрольно-перевірочних заходів тощо.
«На наступному тижні ми отримаємо абсолютно професійний звіт їхньої діяльності при ДФС, їхню, я б сказав, незаангажовану оцінку. Розуміючи чітку картину того, що є зараз, ми вибудовуємо стратегію, в який спосіб створити комфортні умови для того, щоб максимально збільшити відсоток змістовних відповідей на запитання платників», – підкреслив Мирослав Продан.
Він також зазначив, що позитивно сприймає об’єктивну критику і вирішує, в який спосіб виправляти проблемні питання, на які було вказано.
«Я розумію, в який спосіб сьогодні працює Державна фіскальна служба України, я бачу зовсім інший підхід платників податків. Ми в свою чергу намагаємося також організувати відповідну взаємодію. Я сьогодні абсолютно відкритий і озвучую ту проблематику, з якою ми сьогодні стикаємось, і в багатьох випадках спільно з бізнесом ми знаходимо шляхи її вирішення», – наголосив Мирослав Продан.
Він, зокрема, наголосив, що на сьогодні 95% надходжень до бюджету – самостійно задекларовані і сплачені платниками суми. За рахунок контрольно-перевірочних заходів залучається тільки 5% надходжень.
http://www.kmu.gov.ua/control/publish/article?art_id=250394245