Вперше Україна представить національний стенд на міжнародній виставці у Китаї
Україна вперше представить національний стенд на міжнародній виставці з імпорту China International Import Expo 2018, яка пройде 5 -10 листопада 2018 року в Шанхаї.
Про це повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку.
Це перша китайська міжнародна виставка, яка орієнтована на імпорт. Китай готовий розглядати іноземні товари, тому для українських виробників це можливість бути серед перших, хто представить свої продукти та послуги цьому ринку.
Запрошення щодо участі України було надіслано особисто Віце-прем’єром Держради КНР Ма Каєм та прийнято Мінекономрозвитку. Координацією участі України з національним стендом займатиметься Офіс з просування експорту спільно з Мінекономрозвитку та за фінансової підтримки Проекту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business.
“Китай – це мільярдний ринок споживання, куди Україна може постачати безліч продукції – від продовольства до промислових товарів, одягу, різноманітної техніки, послуг. Ми провели велику роботу, щоб налагодити стратегічні торговельні контакти Україна-Китай і отримали особисте запрошення презентувати національний стенд України на China International Import Expo 2018. Китай зараз орієнтований на імпорт і прагне знайти на виставці постачальників до своєї країни. Переконаний, що національний стенд України допоможе нашим експортерам комплексно показати себе та вийти на перспективний китайський ринок”, – наголосив Степан Кубів.
У наступні п’ять років Китай планує імпортувати продуктів і послуг на суму понад 10 трлн доларів США. Серед пріоритетних для імпорту товарів та послуг, з якими Китай запрошує приїхати на виставку: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також послуги у сфері туризму, новітніх технологій, культури та освіти, проектування та дизайну, аутсорсингу.
“Представлення України на національному рівні на виставці CIIE 2018 – це реальний крок до налагодження тісного економічного партнерства з Китаєм, який є ринком у фокусі для нашого експорту згідно з Експортною стратегією України на наступні чотири роки. Вже зараз можемо спостерігати позитивну динаміку в експорті з України до КНР. За підсумками 2017 року експорт товарів з України до Китаю зріс на 11.3% або на $206.8 млн і склав $2 млрд. Тому експорт якісно змінює країну”, – зазначила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі – Торговий представник України Наталія Микольська.
За словами Керівника Офісу з просування експорту Мар’яни Каганяк, координація участі України з національним стендом – це величезна честь та відповідальність: “На відміну від комерційних колективних стендів, де представлені окремі компанії, національний презентує країну, формує бренд “Made in Ukraine”. Ми вдячні за довіру Мінекономрозвитку і особисто Степану Кубіву, які довірили Офісу з просування експорту розробку концепції та дизайну національного стенда. Ми також вдячні Торгово-промисловій палаті України, яка взяла на себе координацію колективних комерційних стендів компаній. Адже спільними зусиллями ми можемо представити найкращі здобутки усіх галузей української економіки в одному місці”.
Міжнародна виставка “China International Import Expo 2018” є одним з найбільш пріоритетних виставково-ярмаркових заходів для Китайської Народної Республіки. Очікується, що у заході візьмуть участь понад 150 тисяч китайських і іноземних компаній з понад 100 країн світу. Загальна виставкова площа перевищує 200 тисяч квадратних метрів