Як правильно заповнювати Таблицю даних платника податку?
ДФС у Хмельницькій області нагадує, що платник податку має право подати до ДФСУ Таблицю даних платника податку (ТПП) – це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної.
Таблиця даних платника заповнюється та подається тільки в електронному вигляді. Здійснюється це через особистий кабінет платника податку або через програмне забезпечення типу M.E.doc та аналогічного.
В Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов’язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також зазначаються коди товарів/послуг, які ним придбаваються (отримуються) для їх виготовлення.
Таблиця даних платника податку подається разом із поясненням, в якому зазначається діяльність, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблицю разом з поясненнями розглядає регіональна комісія ДФС протягом 5 робочих днів з дня її отримання. Дана комісія й приймає рішення щодо врахування Таблиці. Про дане рішення платник податку дізнається протягом операційного дня в Електронному кабінеті. Якщо Таблиця не зараховується, то ДФС має повідомити причину такого рішення .Таблиця даних платника податку подається разом із поясненням.
За матеріалами ДФС в Хмельницькій області