Одеський суд оштрафував мережу магазинів за сексизм в рекламі

Share Button

Про досить неоднозначне рішення Одеського адміністративного суду, який визнав рекламу мережі магазинів «Цитрус» сексистською, розповідає портал «Протокол».

Компанію оштрафують на суму близько 6800 грн за рекламу, ,бо її зміст начебто принижує жіночу гідність.

Зі скаргою на рекламу в Госпродпотребслужбу звернулася громадська організація із захисту прав жінок «Гармонія рівних» ще 5 березня 2019 року. Скарга стосувалася реклами, яка «містить ознаки дискримінації за ознакою статі та поширюється на сайті інтернет-магазину «Цитрус» (ТОВ« Помаранч »).

«Натяки« нижче пояса »і відверте знущання над жінками стали своєрідним фірмовим почерком компанії. Тиражуються рекламні слогани на кшталт «Взяла кредит, а не те, що ти подумав», – йдеться в заяві громадської організації.

Головне управління служби в Одеській області склало протокол про порушення законодавства про рекламу (порушення ч.3. Ст. 7 і ч. 1 ст. 8 Закону «Про рекламу», де мова йде про те, що реклама не повинна містити дискримінаційні твердження за ознакою статі).

Служба звернулася в компанію за документами про вартість даної реклами, але документів не отримала, прийняла рішення накласти штраф на компанію в розмірі 5083 і 1700 грн і звернулася з адміністративним позовом про стягнення штрафу в суд. Суд виніс рішення на користь позивача.

Більше на сайті Протокол

Коментарі