Як отримати в Електронному кабінеті довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків
В Електронному кабінеті функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді».
Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Держреєстру фізичних осіб-платників податків можна отримати у особистому кабінеті Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього в особистому кабінеті необхідно:
1) В меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій» (далі – Запит).
2) У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити відповідні поля такого запиту, підписати та надіслати. Відповідь на Запит можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків надаються за останні 3 роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Якщо виникнуть питання щодо користування Електронним кабінетом можна скористатись інструкцією користувача, яка розміщена у меню «Допомога» відкритої частини Електронного кабінету, або звертатись за телефоном 0 800 501 007.
На сьогодні відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді видано 235 тис., в тому числі з 01.02.2018 – 60 тис.
За матеріалами ДФС України.