Зроблено в Києві

Share Button
5 червня відбулася щорічна виставка-презентація промислової продукції та науково-технічних досягнень “Зроблено в Києві”, організована Департаментом промисловості та розвитку підприємництва КМДА в Міжнародному виставковому центрі.

На експозиційної площі у 3500 кв. м понад 300 столичних підприємств різних галузей та науково-дослідницьких організацій презентували свою продукцію, торгові марки, бренди та новітні технологічні розробки.

Зокрема, були представлені промислові підприємства машинобудівної, оборонної, харчової, легкої, фармацевтичної та інших галузей; виробники будівельних матеріалів, медичної техніки, хімічної продукції тощо; компанії, що працюють у сфері енергетики та енергоефективності, екології, транспорту, поліграфії, а також інформаційних технологій та інноваційної інфраструктури.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/virtwww/w_robotodavets-in-ua_0b0de65b/http/wp-content/plugins/ultimate-responsive-image-slider/layout.php on line 15

Виставка “Зроблено у Києві”

У межах програми виставки відбулися заходи, спрямовані на розширення можливостей столичних промислових підприємств щодо доступу до фінансово-кредитної підтримки та залучення інвестицій: презентація Програми фінансово-кредитної підтримки суб’єктів підприємницької діяльності у Києві та програм Державної інноваційної фінансово-кредитної установи. Науково-практична програма заходу передбачала презентації наукових установ НАН України та наукових парків провідних столичних ВНЗ.

З метою сприяння розвитку зовнішньоекономічного потенціалу столичної промисловості було презентовано каталог ”Експортери міста Києва”, виставки ”CIFIT-China International Fair for Investment & Trade”, проведено круглий стіл ”Експортний потенціал міста Києва: реалії та нові можливості” та коопераційну сесію.

Проведено презентацію конкурсу ”Столичний стандарт якості”, нагородження дипломантів конкурсу ”Кращий експортер року”, відбулося підписання угод та меморандумів.

”Зроблено в Києві” – найкраща можливість для промисловців столиці ознайомити споживачів зі своїми товарами, збільшити впізнаваність брендів, залучити інвестиції, розширити ринки збуту, розвивати ділові зв’язки, в тому числі міжнародні!

Фото: Олександр Карбачинський 

Коментарі