ТОП-5 фактів про Інтернет-продажі
Поки рівняни відзначали День підприємця (4 вересня), найбільший маркетплейс Prom.ua проаналізував роботу тисяч інтернет-підприємців. Журналісти сайту «Голосно» пропонують найцікавіші факти про український онлайн-бізнес.
Із товаром – в Інтернет
Кількість підприємців у мережі Інтернет стабільно зростає. В першому кварталі цього року лише на майданчику Prom.ua зареєструвалося понад 46 тисяч нових компаній. За кількісними показниками лідирує столиця (близько 240 тисяч Інтернет-підприємств). Не відстають представники центральних та східних областей країни. Рівненщина тільки на 23 позиції. На території нашої області зареєстровано лише понад 4,5 тисяч таких підприємств.
Інтернет-бізнес – бізнес досвідчених
Експерти з’ясували, що тепер у мережі Інтернет бізнесом займаються переважно підприємці з досвідом. Новачків не більше 17%. За висновками фахівців, інтернет-підприємці з досвідом, краще, ніж новачки, розуміють ринок електронної комерції і забезпечують найкращий рівень сервісу.
Сім днів на тиждень без перерви на обід
Попри те, що на території Рівненської області зареєстровано ледь не найменше інтернет-підприємств, працюють вони, як і решта, сім днів на тиждень із раннього ранку до пізньої ночі. При цьому найчастіше українці здійснюють покупки в мережі Інтернет у період з 9-ої години ранку до 7-ої вечора. В цей час оформлюють 65% усіх замовлень. До того ж, в інтернет-бізнесменів повноцінних вихідних немає взагалі. Бо хоч найчастіше на інтернет-закупи українці «виходять» на початку тижня, чверть інтернет-покупок припадає саме на суботу та неділю.
Інтернет-бізнес – справа чоловіків
Принаймні, так можна стверджувати, ознайомившись із останніми статистичними даними. В Україні 70% інтернет-підприємців – представники сильної половини людства.
Найпопулярніший товар – одяг
За даними маркетплейса Prom.ua, найбільше роботи у підприємців, які торгують одягом і взуттям. Непогано продаються і товари для дому, косметика.
Відомий український виробник одягу Рівненський льонокомбінат, що випускає продукцію під ТМ “Льонокомбінат” і “Goldi”, також, поряд із динамічним розвитком власної роздрібної мережі, яка на сьогодні становить 15 магазинів по всій Україні, активно розвиває продажі через власні Інтернет-магазини: goldi.biz.ua та lenokombinat.com.ua. На сьогодні частка онлайн-продажів одягу від Рівненського льонокомбінату становить 10% від усієї реалізації.
Джерело: golosno.com.ua