Використання PPO при реалізації товару через Інтернет: роз’яснюють податківці
Державна фіскальна служба України в листі № 5295/К/99-99-22-07-03-14 роз’яснила особливості використання PPO під час продажу товарів через мережу Інтернет.
Так, суб’єкти господарювання, які використовують рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, мають зареєструвати РРО на загальних умовах за місцезнаходженням таких магазинів. За наявності власної кур’єрської доставки РРО реєструється на транспортний засіб, яким вона здійснюється.
Зазначається, що у випадку, коли розрахунок за товар здійснюється споживачем за допомогою платіжних системам Portmone, Liqpay та інших суб’єкт господарювання має видати розрахунковий документ (чек РРО) із зазначенням повних реквізитів (назва, адреса магазину і т.д) та належним чином оформлений гарантійний талон на придбаний споживачем товар.
Крім цього, під час замовлення споживачем товарів чи послуг представники інтернет-магазину мають уточнити з покупцем наявність потрібного товару та його кількість, а також домовитись про форму та час оплати.
Джерело: ckp.in.ua