Столичні підприємці можуть оцінити свою задоволеність роботою фронт-офісів ДФС

14 травня під час другого податкового форуму «TAXfORUM» начальник Головного управлінням ДФС у м. Києві Людмила Демченко запросила платників податків висловити свою думку стосовно задоволеності роботою фронт-офісів фіскальної служби.

Людмила Демченко рекомендувала столичним платникам податків, як юридичним, так і фізичним особам, не лише оцінити рівень сервісу будь-якого із київських офісів, але й висловити свої застереження чи побажання. В свою чергу, сайт столичної фіскальної служби інформує, що заповнення опитувальника займає орієнтовно 15 хвилин, а пройти його анонімно можна в одному із центрів обслуговування, звернувшись до модератора ЦОП.

Тема сервісного обслуговування платників податків виникла не випадково. Адже, за словами Людмили Демченко, одним із підсумків роботи першого березневого «TAXfORUM» стала увага до консультативної роботи районних ЦОПів. До відповідної ініціативи – надавати підприємцям більш глибокі і вичерпні консультації щодо контрольно-перевірочної роботи, реалізації актів перевірок тощо – вже залучено центральні податкові органи і Міністерство фінансів.

В контексті проблематики сервісного обслуговування і ґрунтовних консультацій для платників податків Людмила Демченко нагадала, що наразі в столиці працює 11 фронт-офісів фіскальної служби, які були утворені в 2016 році на базі районних податкових інспекцій. Також в Києві зареєстровано 611 тис. платників податків, що складає 17% від загальної кількості по Україні.

Столична ДФС про опитування

Коментарі

kazmetal l.com