Портрет посткарантинного споживача
Пандемія COVID-19 по всьому світу змінила модель «середньостатистичного» споживача товарів та послуг.
Отож, якщо ви вважаєте, що культ нестримного споживання – погано, то наразі звички та уподобання людей стрімко змінюються. І хоча наведені нижче дані стосуються найперше зарубіжного споживача, можливо, українським виробникам товарів і послуг не завадить взяти це «на олівець».
Сьогодні споживач
- більше знає про фінансові труднощі;
- менш охоче приймає рішення про покупку;
- краще знається на цифрових технологіях;
- готовий дотримуватися економної поведінки навіть, якщо загроза коронавірусної інфекції зійде нанівець.
Одночасно зросла довіра споживача до онлайн-покупок і усіх форм безконтактних платежів.
Все це ґрунтується на даних звіту KPMG International «Споживачі і нова реальність», проведеному серед громадян Австралії, Бразилії, Канади, Китаю, Німеччини, Італії, Великобританії, США і т.д. – загалом в 12 країнах.
Коментарі