Три тренди, які змінять бізнес у 2016 році
Які глобальні тенденції будуть головними “ініціаторами” змін у веденні бізнесу в 2016 році?
На розвиток бізнесу в світі в цілому і в кожному регіоні окремо впливає безліч чинників. Однак є по-справжньому глобальні тенденції, які здатні кардинально змінити бізнес-стратегії компаній по всьому світу. У 2016 році в їх число потрапив розвиток гігноміки і великих даних, а також посилення інтересу до соціальних мереж. Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz докладніше розповів про ці тенденції.
Gig economy відкриває нові можливості для роботодавців та шукачів
Недавно у діловому словнику з’явився новий, але вже дуже важливий термін. Йдеться про “гігноміку” (gig economy) — це модернова модель економіки, яка передбачає вільну і короткострокову форму “зайнятості” — фріланс. Величезна кількість професіоналів з великим набором навичок з різних сфер діяльності є рушійною силою зростання гігноміки. А бар’єри на цьому шляху з часом тільки руйнуються.
Тенденція до швидкого розвитку гігноміки підкріплена швидкою еволюцією технологій, зокрема хмарних сервісів, які дають можливість за помірні гроші отримати доступ до ваших даних з будь-якої точки планети. Тому прогресивні компанії все частіше залучають выддалених співробітників для виконання проектної роботи, а не тримають штат «про всяк випадок». Це дозволяє економити витрати на заробітну плату і офісний простір (і звільнити фінансові ресурси для інвестицій у розвиток проекту), при цьому ефективність праці тільки підвищується: фрілансер зацікавлений швидко виконати роботу і отримати оплату. Така форма співпраці незабаром буде розширюватися на все більше й більше позицій штатного розкладу компаній.
І прогнози в цьому напрямку говорять багато про що. У дослідженні компанії Intuit говоритися, що до 2020 року 40% американців будуть працювати як незалежні підрядники. І це логічно, враховуючи, що найактивнішим поколінням на ринку праці на той момент будуть мілленіали, які більш схильні саме до віддаленої формі роботи і не люблять засиджуватися довго на одному місці (на відміну від попереднього покоління, представники якого змінюють лише кілька місць роботи за все життя).
Big data буде ще bigger
Великі дані, як і Gig economy, — невід’ємна частина прогресивного світу. І представники В2С, і навіть більшою мірою В2В, останнім часом стикаються зі значним посиленням конкуренції. Та великі дані можуть значно допомогти у вирішенні цієї проблеми.
Коли ми говоримо про те, що розвиток великих даних буде трендом в 2016 році, важливо пам’ятати — маються на увазі не самі дані, а аналітика, яку можна згенерувати на підставі їх аналізу. Інвестиції, які компанії вкладають в цей напрямок, постійно зростають, що дає можливість більш якісно в процесі аналізу відокремити важливу інформацію від другорядної. На підставі отриманої аналітики будуть прийматися рішення про інвестування в проекти, злиття компаній, розробку нових продуктів і т.д.
І, як каже директор з інформаційних технологій компанії AVOA Тім Крауфорд, те, що ми зараз називаємо “великими даними” — ще більші в порівнянні з тим, що буде через рік-два.
Соціальні мережі стануть сильним інструментом для зростання продажів
Зараз більшість компаній користуються багатьма “благами”, які можуть запропонувати соціальні мережі. В основному це стосується розміщення контенту про компанію або її продукцію (інформування передплатників). Також бізнес непогано використовує соцмережі як канал комунікації зі своїми клієнтами. У 2016 році ці два напрямки продовжать розширюватися.
Тепер соціальні мережі будуть значно впливати на обсяги продажів продукції компанії.
Результати досліджень, які були проведені минулого року, повністю доводять цю думку:
- 72% покупців в В2В-сегменті приймали рішення про покупку на підставі пошуку інформації в соціальних мережах.
- 79% продавців, які використовують соціальні мережі, обганяють за показниками тих, хто цього не робить.
- 53% покупців стверджують, що вони слухають поради однолітків, перш ніж зробити покупку.
Для досягнення такої результативності компанії необхідно піднятися над загальним інформаційним шумом і зробити все, щоб отримати довіру клієнта і стати лідером думок в бажаному сегменті. Звичайно, на це потрібно витратити багато часу, але результат буде вартий того.
Allbiz — міжнародний центр інтернет-торгівлі, на якому мільйони замовників і продавців укладають найвигідніші угоди, незалежно від того, якою мовою вони розмовляють і в якій країні знаходяться. Ресурс доступний на 26 мовах. На Allbiz представлена інформація про 22 млн товарів і послуг від 1,4 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 19 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Болгарії, Греції, Єгипті, Тунісі, ША, Аргентині, Перу, Малайзії, Індії та Китаї.